maanantai 30. marraskuuta 2015

Puhdistusvaahdot ovat tylsiä?

Olen aina kokenut puhdistusvaahdot vähän laimeiksi tuotteiksi, jotka eivät juuri toisistaan eroa. Mutta nyt löytyi helmi, Ole Henriksenin African Red Tea Foaming Cleanser, joka on kääntänyt mielipiteeni vaahtojen ihanuudesta. Ole Henriksen merkin taustalla on tanskalainen mies, joka nykyään vaikuttaa USA:ssa. Voisin veikata, että Yhdysvalloissa jo pelkkä eurooppalaisuutta henkivä tuotemerkki voi kuulostaa vakuuttavalta ja herättää kiinnostusta.


African Red Tea tuoksuu sitrushedelmäiselle, mutta tässä on myös teen tuoksu taustalla. Aivan täydellinen tuoksuyhdistelmä! Kaiken lisäksi vaahtokoostumus on täyteläistä ja unelman pehmeää. Siis aivan erilaista mihin olen yleensä tottunut vaahtoputsareiden kanssa. Tietenkin tällä saa myös kasvot hellävaraisen puhtaaksi, joten olen aika lailla myyty.


Mukana tuli ohjelappu, jossa oli ilahduttavasti myös suomeksi ohjeet ja lisätietoa tuotteen ominaisuuksista. Lienee herra Henriksenin vaikutusta, että pohjoismaat on huomioitu näin hyvin.



Ostin vaahdon lahjapakkauksessa, jossa tuli myös toinen tuote mukana. Mutta Ole Henriksenin The Clean Truth puhdistuliinat eivät olleet vaahdon veroisia. Tuoksu on erikoisen mausteinen, ja minulla tulikin aina jouluinen fiilis näillä meikkiä pyyhkiessä. Puhdistusteho on aika kevyt ja liinat ovat kuivia, joten en maksaisi 10 liinan matkapakkauksesta 9 euroa. 

Myös tänä jouluna on mahdollistaa ostaa vaikkapa Feeluniquesta lahjasetti, jossa tulee nämä molemmat tuotteet hyvään 12 euron kokeiluhintaan. Yksittäin ostettuna puhdistusvaahdon minikoko maksaa noin 9 euroa, ja täysikokoinen on about 35 euroa.

14 kommenttia:

  1. Minäkään en pidä puhdistusvaahdoista. Joskus Livboxin mukana saadut kaksi sellaista (Herbina ja Lumene) ovat olleet todella tuskaisia kuluttaa loppuun, ja itse asiassa molempia on vielä jäljelläkin. Huoh.

    Se afrikkalainen punainen tee on muuten rooibos, joka ei itse asiassa ole teetä ollenkaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on vieläkin tuo Herbinan vaahto käytössä, vaikka siitä on jo vaikka kuinka kauan aikaa, kun se tuli boksissa :D

      Kiitos täsmennyksestä! Tuossa ohjelapussa lukee, että punainen tee, joten sitten nenänikin alkoi haistamaan teemäistä tuoksua :)

      Poista
  2. Nyt sait kyllä mut taas kiinnostumaan! Sitrustuoksuinen vaahto kuulostaa ihanalta :) Mäkään en ole mikään suurin vaahtofani johtuen juuri siitä nahkeasta ja kiristävästä tunteesta, minkä vaahdot yleensä aina jättää kasvoille. Mutta muutamiin pehmeävaahtoisiin putsareihin olen törmännyt, joista suosikit Pure Altitude ja Mádara. Ja tietenkin se Patykan ihana piparminttuvaahto, vaikka mun mielestä se onkin enemmän "geeli" kuin vaahto! :D Se on kuitenkin yksi parhaista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuosta Patykan piparmintun tuoksuisesta tuotteesta olen kuullut aiemminkin kehuja, joten se on jäänyt kiinnostamaan! Kiitos myös muista hyvistä vaahtovinkeistä :)

      Poista
  3. Hei tää kuulostaa superkivalta, kiitti vinkistä! Hinta ei ilahduta, toi täysikokoinen saa kyllä olla hemmetin riittoisa :D mut mä kyl tykkään puhdistusvaahdoista, mulla puhdistusgeelit on taas niitä inhokkeja.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on tää pikkupullokin kestänyt kuukausia, koska jotenkin vaahdot vaan tuntuvat olevan niin riittoisia :)

      Poista
  4. Vaahtoputsarit eivät ole munkaan suosiossa, mutta toi kuulosti kyllä testaamisen arvoiselta tuotteelta! Tuon tuoksu vaikuttaisi ainakin olevan todella ihana :)

    VastaaPoista
  5. Mun ehdoton Ole-lemppari on truth serum collagen booster vitamin c, mikä on aivan tajuttoman ihanaa kamaa. Tuoksuu myös sitrukselle ja kirkastaa ihoa. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ole Henriksenin tuotteisiin pitäisi tutustua lisää, sen verran hyvältä tämä vaikuttaa :)

      Poista
  6. Olen tuotteet vaikuttavat ihanilta, mutta loppuikohan niiden maahantuonti? Joskus niitä jossain tavaratalossa ihastelin, värikkäät pakkaukset ja luonnonmukaisempi fiilis vetosivat mutta hinta oli silloin liian kova..Nyt en ole noihin missään oikein törmännytkään!

    Mä oon itse rakastunut nyt puhdistusmaitoihin, vaahdot ja geelit olisivat muuten kivoja mutta tuntuvat olevan liian "raffeja" iholleni :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MInäkin olen ymmärtänyt, ettei Olea enää Suomessa myytäisi. Netistä pitää tilata :). Puhdistusmaidot ovatkin hyviä vaihtoehtoja, jos iho kuivuu.

      Poista
  7. Tykkään puhdistusvaahdoista, mutta tuo vaahto kuulostaa aivan erityisen ihanalta. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Puhdistuvaahtoja on onneksi erilaisia, joten minäkin löysin sellaisen josta tykkään :)

      Poista