maanantai 29. kesäkuuta 2015

MUA Sweet Sheen Lip Balm

Make Up Academy (MUA) oli minulla jäänyt vähän unohduksiin. Edellinen tilaukseni nettikauppaan oli vuodelta 2013, joten olikin aika tutustua taas tähän edulliseen mutta mielenkiintoiseen tuotemerkkiin. Kuvassa näkyvät Sweet Sheen Lip Balmit olivat isoin syy tilaukseeni, koska värilliset huulivoiteet ovat aina tervetulleita meikkikokoelmaani.


Rouge Rumba näyttää perinteisen punaiselta, mutta huulilla tulee esiin lämmin korallinen väri. Tämä on oikein nätti sävy, joka piristää ilmettä kesäiseen päivään.


French Violet on pehmeä ja vaalea violettisävy. Rakastan käyttää tumman violettia huulipunaa syksyisin, mutta tästä sain kevyemmän lilan, jota voi käyttää ympäri vuoden.


Cherry Bomb on näistä kolmesta väristä minulle se tutuin ja turvallisin valinta. Kirsikkapommi näyttää huulillani viileän marjaiselta väriltä.


Kuvassa on vasemmalta alkaen Rouge Ramba, French Violet ja Cherry Bomb. Värillisiksi huulivoiteiksi näistä lähtee hyvin sävyä, joka on kuitenkin kauniin läpikuultavaa. Huulet jäävät pehmeiksi, ja todella miellyttävän tuntoisiksi. Kosteuttava koostumus sekä upeat värit ovat vaikuttaneet siihen, että olen käyttänyt näitä lähes päivittäin jo monta kuukautta.


MUAn nettisivuilla näiden sanotaan sisältävän shimmeriä, mutta itse en kyllä löydä tuotteista kimalteen hippustakaan. Huulet toki kiiltävät, koska on kyse huulivoiteesta. Hintaa Sweet Sheen Lip Balmeilla on 2 puntaa, eli 2,74 €. Värivaihtoehtoja on kuusi. Suosittelen näitä ehdottomasti, jos olet värillisten huulivoiteiden fani.

10 kommenttia:

  1. Olen ja muutenkin huulikiiltojen/värillisten huulivoiteiden fani. Nuo näyttää todella pirtsakoilta ja ei kyllä todellakaan ole hinnalla pilattu :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Etenkin kesällä tälläiset kevyemmät sävyt ovat kivan raikkaita :)

      Poista
  2. Onpa herkullisia kesäsävyjä ja miten edullisia! :) Mä olen näin kesällä innostunut räväkämmästä pinkistä. Tänäänkin huulilla Isadoran ihana Pink Punch. Tosi kermainen huulikynä kesäkokoelmasta :) Rakkautta ensikokemuksella!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka nämä ovat halpoja, niin ei se kovin laadussa näy paitsi kuin pakkauksessa. Mua innostaa tänä kesänä vähän oranssit sävyt, kuten tuo Rouge Rumba :)

      Poista
  3. Ylin hieman korallinen punainen on tosi nätti. :)

    VastaaPoista
  4. Täytyykin vierailla MUAn sivuilla, jos vaikka löytyis jotain. ("Vaikka" eli todellakin löytyy..:D) Nämä näyttävät kyllä herkuilta, ja sävyttävät huulivoiteet on supernäppäriä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti löytyy jotain kivaa :D. Nämä huulivoiteet ovat kyllä käteviä nopeaan ilmeen piristämiseen :)

      Poista