maanantai 15. joulukuuta 2014

Photo-a-Day: Lempiripsiväri

Päivä 15. ja Photo-a-Day haasteessa on vuorossa lempiripsari.


Minun täytyy ihan rehellisesti sanoa, etten ole löytänyt vielä ripsiväriä, jota voisin kutsua suosikikseni. Ostan lähes aina vanhan ripsivärin tilalle jonkin minulle uuden tuotteen kokeiluun. Käytän lähinnä edullisemman hintaluokan ripsivärejä, koska olen kokenut, että ripsiväri on meikkituote, josta ei kannata maksaa kahtakymppiä enempää. Minun ripsissä parin euron ripsarit ja kalliit merkkituotteet toimivat yhtä hyvin. Edullisistakin ripsiväreistä löytyy todella hyviä löytöjä.


Pengoin laatikkoni ja löysin nämä kuusi ripsiväriä. Mukana on Yves Rocherin, Essencen, Rimmelin, Catricen ja Maybellinen ripsivärit. Olen kokeillut näistä kuvissa olevista vain kahta, ja muut odottavat vuoroaan tulla avatuksi. Essencen Lash Princess on minulla nyt käytössä, arvio täällä.


Merkkinä Maybelline on ollut minulle yleensä vakiovarma, jos yhtä valmistajaa pitäisi suosia. Toisaalta Essencen ripsivärit vaikuttavat hyviltä hintaansa nähden ja mielenkiinnolla kokeilen lisää merkin ripsareita.

2 kommenttia:

  1. Milloin Yvesiltä on saanut Sexy pulpia pinkkinä? :o Mulla on vain siinä kultaisessa ja perushylsyssä olevat ja tuo on mennyt ihan ohi. Sexy pulp oli mun lemppari pitkään, mutta nyt sen tilalle tuli toinen Yvesin ripsari, Volume elixir, superhyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo pinkkipakkaus oli ilmeisesti limited edtition, olisikohan joulun takia? Sain sen kaupan päällisenä, kun tilasin marraskuussa Yvesiltä :)

      Poista